kedd, augusztus 31, 2010

Ibrányi benyomások

Fotógaléria (folyamatosan feltöltött képekkel) a Szent István Napi Rendezvényekről, ahol Gerák Andrea és Barátai adtak fergeteges koncertet 5000 fős közönség előtt Ibrányban.

Andrea beszámolója:

"Hihetetlen érzés volt ellátogatni az akkori faluba, ahonnan a családom való, és ahol gyerekkorom sok nyarát töltöttem a nagymamámmal és unokatestvéreimmel. Most, több mint 20 év elteltével Ibrány városi rangot kapott, sokat változott az arculata, nagyon szép, virágzó kisváros lett belőlemodern épületekkel - mégis, az enyémekhez érkeztem meg, több rokonnal találkoztam, és sok emberrel, akik úgy tűnt, mind egymás barátai voltak. A hangulat nagyszerű volt egész ottlétem alatt, igen barátságos, az emberek élvezték a koncerteket és a két nap egyéb eseményeit.

Nem tudom elmondani, milyen érzés volt ott állni a színpadon augusztus 20-án, amikor az ünnepi nagygyűlés után ezrek énekelték velem a Himnuszt...

A koncertünkön a közönség tapsolt, énekelt, a színpad előtt csápoltak - még egy "táncpartnerem" is akadt: egy cigány fiatalember ropta egész ügyesen közvetlenül előttünk, a harmonikásunk pedig, Soma, megmutatta, ki a legény a gáton, kalotaszegi legényesben csavargatta lábát.  

Sokat lehetne még mesélni a többi programról, meg arról a sok hagyományos magyar ételről, ami a másnapi főzőversenyen készült, meg minden másról, amit Ibrányban láttam, akikkel találkoztam... Beszéljenek majd a fényképek!

Legnagyobb köszönet mindenkinek, aki megszervezte ezt a rendezvényt, és valamilyen módon hozzájárult!"

Andrea Gerak & Friends / Gerák Andrea és Barátai, Ibrány (HU) 2010 Aug 20 - 11

Kapcsolódó linkek Ibrány város hivatalos honlapjáról:
Szent István Napi Rendezvények 2010
Fotógaléria

www.gerakandrea.com
Koncertnaptár
Műsorrendelés



Share/Bookmark

Nincsenek megjegyzések: