vasárnap, január 03, 2010

Új év, új évtized

When You're Smiling a Jive Aces zenekartól

Gerák Andrea mindenkinek nagyszerű évet kíván ezekkel a szavakkal: 

"Az ünnepi hangulat, mulatságok, bulik után holnap, hétfő reggel minden visszatér a rendes kerékvágásba: az emberek dolgozni mennek, a diákok visszaülnek az iskolapadba. A karácsonyi díszek már dobozok mélyén lapulnak, de remélhetőleg az ünnep szelleme velünk marad, és az újévi fogadalmak is kitartanak, nemcsak néhány napig vagy hétig lelkesedünk értük.


A gazdasági világválság, és magánéletem rendkívül nehéz helyzetei ellenére elmondhatom, hogy 2009 talán az eddigi legjobb évem volt, ami a kreativitásomat és a tevékenységeimet illeti: Világ Körüli Menet a Békéért és az Erőszakmentességért támogatója lettem, online webüzletet  nyitottam fotós ajándéktárgyakkal, kitűnő zenészekkel léptem fel, többek között a Fabatkával, készítettem pár videót, mint ez: There Is No Greater Sadness, elkezdtem írni (ezt többnyire angolul) kritikákat és ajánlókat más művészekről, valamint cikkeket, amelyek remélhetőleg másoknak is hasznosak, csináltam egy új albumot: (Erre gyere, rózsám!), és sok új barátra, rajongóra, követőre és egyéb kapcsolatra tettem szert különböző weboldalakon és az életben is.



Ha folyóvíz volnék (Magyar Jazz Ünnepe 2009, Budapest Jazz Club) 
YouTube link

2010 még ennél is jobbnak ígérkezik, további izgalmas munkákkal a zeneszerzőimmel (Cambridge 2003 és Effi Shoshani), más zenészekkel, és néhány új együttműködésről is van szó, akiket még nem neveznék meg; fesztiválok és egyéb fellépések, még több dal, videó, és esetleg egy-két könyv illetve fotókiállítás.

Ez volt az önreklám :-) - de az üzenetem lényege ez:

Nem számít, mi történik, ha képesek vagyunk arra, hogy továbbra is jó dolgokat kreáljunk és másoknak adjunk, az élet jó lesz hozzánk. Ez az egyik stabil adatom, amelyet működési elvként használok.   

És ezt szeretném kívánni az új évben és új évtizedben: mindenkinek boldog legyen az élete, és folyamatosan alakítsátok úgy, hogy az a legjobb legyen Nektek, a körülöttetek élő legtöbb embernek, és az egész világnak.

Szeretettel, Andrea"

Andrea születésnapi kívánsága

www.gerakandrea.com

Share/Bookmark

Nincsenek megjegyzések: