szerda, március 09, 2011

Izraeli lemezboltokban: Effi Shoshani "Mother Tongue" című albumán

Nagy örömmel jelentjük be, hogy megjelent Effi Shoshani izraeli zeneszerző régvárt világzenei albuma, Mother Tongue (Anyanyelv), az ország vezető kiadója, a Helicon gondozásában. Hét országból hét énekesnő (mindannyian történetesen anyák is) szülőföldjük egy-egy népdalát éneklik, a csodálatosan elringató Effi Shoshani-hangzással megkomponálva. Külön megtiszteltetés, hogy Andrea két dallal szerepel a lemezen.

"Effivel és gyönyörű feleségével jónéhány évvel ezelőtt találkoztam, amikor véletlenül hallottak engem énekelni egy parkban itt, Budapesten. Kaptak tőlem egy Madárka, madárka CD-t, az első szólóének lemezemet, és pár hónap múlva Effi küldött nekem egy emailt. Azt írta, hogy csinált egy kis zenét az egyik dalomhoz, megmutatta a barátainak, akik el voltak tőle ragadtatva, és nagy tisztelettel megkérdezte, hogy elküldhetné-e nekem a számot, hogy meghallgassam. 

Sose felejtem el a pillanatot, amikor megkaptam a CD-t a dallal, egy netkávézóban betettem - és elszálltam...


Az Árva az a madár című dal volt az. Így kezdődött a munkakapcsolatunk. És ez volt az a szám, amely egy új ösvényt nyitott számomra mint énekes."

Effi Shoshani többet mesél róla a weboldalán (angolul)

Mother Tongue:

1. Trollmors Song - Sarah Nebel (Elisabeth Endresen) (Norvégia) 6:45
2. Oh Love Love - Karolina Kamberska (Csehország) 6:36
3. Stars In A Bucket -Maya Avraham (Izrael) 6:30
4. Lonely is The Bird (Árva az a madár) - Gerák Andrea (Magyarország) 5:08
5. Ninna Nanna A Aette E Venti - Patrizia Deitos (Olaszország) 6:17
6. Oh, Varmeland - Mimmi Siegel (Svédország) 5:23
7. There Is No Greater Sadness (Nincsen a világon) - Gerák Andrea (Magyarország) 8:18
8. If only I wouldn't love you - Shain Zakeim (Perzsia) 7:18

9. Bonus Track – A Chant in the Lobby \ Oh Love Love - Karolina Kamberska 7:39

Nőnapi ajándékként 2011 március 8-án jelent meg Izraelben, de hamarosan Európában és más országokban is kapható lesz.





Share

Nincsenek megjegyzések: